FAQ

Virtuele (job)beurzen hebben tal van voordelen, zowel voor de exposant als voor de bezoekers. We sommen er enkele op.

  • Beursorganisatoren kunnen met een virtuele (job)beurs een groter publiek aantrekken omdat het publiek niet meer gebonden is aan tijd en locatie. Virtuele (job)beurzen worden daarom ook over een langere periode (meestal 2 tot 4 weken) georganiseerd. Daarnaast worden exposanten niet beperkt door een gebrek aan ruimte. Soms moeten exposanten bij fysieke evenementen worden geweigerd wegens ruimtegebrek. Dit is niet het geval bij een virtuele (job)beurs. Er zijn geen grenzen.
  • Voor exposanten is deelname aan een virtuele (job)beurs niet alleen goedkoper, maar ook een stuk efficiënter door de betere tracking-mechanismen die een virtuele (job)beurs biedt. Daarnaast zijn de mogelijkheden voor (werkgevers)branding onuitputtelijk en is de interactie met bezoekers gegarandeerd.
  • Bezoekers daarentegen ervaren het bezoek aan een virtuele (job)beurs als aangenaam. Ze hoeven zich niet te verplaatsen. Een virtuele (job)beurs kan bezocht worden wanneer ze maar willen, vanaf elk toestel (desktop, tablet, smartphone) en van waar ze maar willen (thuis, in de tuin, onderweg…). Bovendien blijven ze volledig anoniem zolang ze willen, wat een belangrijke troef is voor werkende werkzoekenden.

Heel snel! En met heel snel bedoelen we veel sneller dan het opzetten van een fysieke beurs.

Reken op ongeveer 6 weken om een virtuele (job)beurs op te zetten. Maar het kan nog sneller (als het echt moet).

Voor een zeer aanzienlijk deel.

Wil je dat de landingspagina een videobeeld is van de fysieke locatie waar jouw fysieke (werk)beurs plaatsvindt of zou plaatsvinden? Dan kan dat! Onze drone experts kunnen luchtbeelden maken en deze gebruiken als landingspagina.

Als je daarentegen een van onze paviljoenen in 3D wilt gebruiken, kan je billboards en zelfs (bewegende) vlaggen met uw logo (of de logo’s van uw sponsoren) aan de buitenkant laten plaatsen.

De paviljoenen kunnen tevens verder gepersonaliseerd worden.

Tot slot kunnen jouw exposanten kiezen uit een van onze vele virtuele stands en hosts / hostessen. Zij kunnen hun eigen virtuele stand kiezen of door ons laten ontwerpen (geheel in hun huisstijl).

De mogelijkheden zijn onuitputtelijk. Als u het kunt dromen, kunnen wij het maken!

Dat kan heel ver gaan.

In ieder geval bouwen we jouw virtuele (job)beurs op.

Je bepaalt zelf de visuals en hoeveel paviljoenen en standen er gecreëerd moeten worden.

Wilt u dat de exposanten hun stand zelf aankleden en invullen (via een intuïtief CMS) of wil je dat wij dat doen? Uw keuze! We kunnen zelfs een online training aan de exposanten geven.

Wij kunnen je helpen met het privacy gedeelte door het schrijven van uw verwerkingsovereenkomst, het opstellen van uw privacy statement, etc… Als je als organisatie zelf nog niets gedaan hebt met betrekking tot GDPR, kunnen onze privacy experts jouw zorgen wegnemen.

Daarnaast hebben onze medewerkers ervaring met het promoten van virtuele (job)beurzen, zodat we je ook hierin kunnen ondersteunen. Het opstellen en opzetten van social media en Google Ads campagnes, het is onze taak…

Als je een verkoopsite voor de exposanten wilt (waarop exposanten zich kunnen inschrijven voor jouw virtuele (job)beurs, met of zonder online betalingen), dan kunnen wij deze ontwerpen en online plaatsen.

Wil je een promotievideo om jouw evenement aan te kondigen (aan exposanten en/of bezoekers)? Dan maken we die graag.

Wat je ook wenst, wij hebben het. Fairtual kan je ondersteunen in zowat alles.

Dat hangt af van enkele factoren.

Wij maken graag een offerte op maat die voldoet aan jouw wensen en verwachtingen.

Neem gerust contact met ons op via het nummer +32 491 63.06.67 of stuur ons een e-mail naar info@virtualfair.be.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem gerust contact op met ons op het nummer +32 491 63.06.67, via mail op info@virtualfair.be of door ons contactformulier in te vullen. Wij helpen u met plezier verder.