Deelnameformulier Horecabeurs

Loading...
1. Algemene gegevens (facturatie)
2. Bedrijfsactiviteit
3. Deelnamekosten

Deze kosten gelden pas vanaf 15/08/'21. Er zullen geen dossierkosten aangerekend worden als u zich voor deze datum inschrijft.

Elke booth, ongeacht de grootte, beschikt standaard over deze functionaliteiten:

  • Infobutton (algemene bedrijfsinformatie)
  • Play button voor het afspelen van een bedrijfsvideo
  • Download button voor het downloaden van folders en catalogi
  • Goodiebag (promoties en colli’s)
  • Contactbutton: contactformulier dat naar de exposant wordt gemaild
  • Chatbutton (geschreven chat)
  • Meeting module: bezoekers kunnen op voorhand een meeting inplannen met de exposant
  • Extra*: bestelmodule voor de exposanten voor wie dit van toepassing is – food en beverages.

Ter info, elke exposant beschikt een heel jaar door over zijn gereserveerde booth, dus ook na de live dagen van 8 tot 12 november. Gebruik de url ervan in je eigen communicatie waar en wanneer je maar wil!

*Bezoekers kunnen producten bestellen op verschillende standen, en deze worden toegevoegd aan hun winkelwagentje. Wanneer de bezoeker de beurs verlaat, verschijnt er een pop-up met vraag om het winkelmandje te bevestigen. Bij elke bestelling kan de bezoeker kiezen door welke leverancier hij de producten zal geleverd krijgen – dit gebeurt aan de hand van de BTW-nummers die hij bij zijn registratie aangaf. Zo kan de bestelapp weergeven welke zijn voorkeursleveranciers zijn.

Elke grootte van stand heeft verschillende modellen en kleuren, waaruit u kan kiezen bij het inrichten van uw stand. De kostprijs verschilt niet naargelang het model, maar wel naargelang de standgrootte.

Duid aan welke optie u wenst:


Wij staan altijd open voor andere ideeën - Contacteer ons vrijblijvend!

Door dit vakje aan te vinken, geef je aan dat je begrijpt en accepteert dat de informatie die je indient, wordt opgeslagen en verwerkt in overeenstemming met onze privacyverklaring.

0

BTW

Let op: De prijzen die hier berekend worden, zijn BTW-exclusief.

Voor meer informatie kan u contact opnemen met één van onze medewerkers.

Korting

Indien u zich inschrijft voor 15/08/2021 zullen er geen dossierskosten aangerekend worden.

Hiermee spaart u maar liefst €200 uit. Aarzel dus niet te lang!

Contactpersonen

diego

Diego Dupont

CEO
diego@virtualfair.be

paul

Paul Lauwereins

Sales Northern Europe
paul@virtualfair.be

Christelle

Christelle Fiore

Country manager Frankrijk
christelle@virtualfair.be

gwen

Gwen Volkaert

Project manager
gwen@virtualfair.be