Congressen

ONLINE CONGRESSEN

Het delen van kennis is nog nooit zo makkelijk geweest! Met slechts enkele simpele klikken is men in staat om deel te nemen aan virtuele seminaries, congressen en/of webinars. 

Dankzij onze ingebouwde video-software kan je meer dan simpelweg een opgenomen filmpje afspelen. Jouw opleiding, webinar of seminarie kan helemaal live verlopen.

Daarnaast ben je in staat om persoonlijke gesprekken aan te gaan door middel van de chatfunctie die aanwezig is op de standen of door gebruik te maken van ons praatcafé waar je zelf kiest aan welk gesprek je wenst deel te nemen.

KENMERKEN

Cloud based

Jouw virtueel congres bevindt zich in de cloud en is dus van overal ter wereld en vanop gelijk welke device toegankelijk, 7/7 en 24/24.

Trackingsysteem

Virtuele congressen hebben sterke tracking mechanismen, zodat elke standhouder weet wat de return on investment is.

Meertalig

Je kiest zelf in welke talen het virtueel congres dient opgezet te worden. Trek op die manier bezoekers van Hongkong tot New York.

GDPR Proof

Ons team van privacy experten controleert elke instelling van het virtueel congres zodat deze in overeenstemming is met de geldende privacywetgeving.

Personaliseerbaar

Elk virtueel congres is “customizable”, zowel vóór de opening, tijdens als na het congres. Dat biedt heel wat mogelijkheden.

Jouw virtual fair of virtual conference gaat door in een virtuele 3D-venue die je kan inrichten en aankleden volgens jouw specifieke wensen en huisstijl. Bezoekers worden bij het binnenkomen verwelkomd via de ontvangstbalie en kunnen navigeren naar de seminarieruimtes en de beursvloer.

Tijdens het virtuele evenement beschikt elke exposant over een gepersonaliseerde digitale 3D-beursstand waarmee hij zijn boodschap naar het grote publiek kan overbrengen via beschrijvingen, video’s, catalogussen en andere documentatie.

De bezoekers en exposanten kunnen online meetings met elkaar inplannen en converseren via live of video chat. Dit kan doorgaan tussen twee personen, tussen meerdere personen of via webinars.

De virtuele venue beschikt over een congresruimte en meerdere seminariezalen waar presentaties kunnen doorgaan. Deelnemers van het virtual event kunnen naar believen seminaries inplannen en via het platform toegankelijk maken.

Als organisator kan je meerdere discussieforums organiseren waarvoor bezoekers zich kunnen inschrijven. De break-out sessies kunnen doorgaan in online seminar rooms of chatrooms en verhogen de interactie en betrokkenheid tijdens jouw event.

Het online, virtuele event platform verlaagt de drempel om te netwerken. De deelnemers kunnen via het platform eenvoudig contact leggen met elkaar en onderling afspraken regelen.

Via de virtual event software kunnen bezoekers en exposanten hun persoonlijke agenda beheren, afspraken vastleggen en deelname aan seminaries, meetings of sessies regelen op basis van de beschikbare time slots.

Via het platform worden alle acties geregistreerd, zoals contacten, downloads, aantal bezoekers etc. Deze informatie kan je als organisator voor uw exposanten ter beschikking stellen.

ONTDEK ONZE BEURSSTANDEN

Wens je meer te weten over de diverse standen die Virtual Fair standaard aanbiedt? Ontdek ze hieronder allemaal!

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Eens praten over jouw volgend project?

Wij helpen je graag verder! Vul ons contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact op. Je kan ons ook telefonisch bereiken op het nummer +32 491 63.06.67 of via mail op info@virtualfair.be.
Schuiven naar boven